multiwersum
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
multiwersum

Description inbound


You are not connected. Please login or register

Mechanika i Postać

Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1Mechanika i Postać Empty Mechanika i Postać Pią Sty 06, 2017 9:23 pm

Admin


Admin

I. Statystyki postaci

1. Każda postać posiada 6 podstawowych atrybutów które ją definiują.

Siła - Definiuje siłę mięśni, predyspozycje postaci do wykonywania zadań wymagających bezpośredniego działania fizycznego.
Wytrzymałość - Definiuje tężyznę postaci, jej odporność na ból oraz kondycję.
Zwinność - Definuje zręczność postaci, jej zdolności manualne oraz precyzję wykonywanych zadań.
Wiedza - Definiuje zakres wiedzy teoretycznej i praktycznej postaci, jak i umiejętność rozwiązywania zadań logicznych.
Spryt - Definiuje spostrzegawczość i kreatywność postaci w szukaniu rozwiązań problemów praktycznych jak i społecznych.
Charyzma - Definiuje manierę zachowania postaci, jej atrakcyjność, umiejętność przekonywania i manipulacji.

Każda z tych statystyk jest ustalona na poziomie od 0 do 20+, gdzie za przeciętną wartość uznaje się 10.

2. Każda postać posiada pakiet różnych umiejętności, zalet i wad. Jako że jest swoboda w ustalaniu tych cech poniżej umieszczone są przykładowe:

- Specjalizacja w walce daną bronią / konkretny styl walki / walka improwizowaną bronią.
- Znajomość magii danego rodzaju/żywiołu
- Doświadczenie w jakimś zawodzie/rzemiośle
- Szczegółowa wiedza w jakiejś dziedzinie
- Talent do przewidywania zachowań zwierząt
- Ekspertyza w dziedzinie polowania na konkretne stworzenia
- Więź z bóstwem które pozwala korzystać z 'zaklęć' magii kapłańskiej
- Umiejętności śpiewu które w niewyjaśniony sposób wspomagają towarzyszy

II. Mechanika rozgrywki

Mechanika w Multiwersum działa na zasadzie storytellingu. Powodzenie akcji danego gracza jest zależne od Mistrza Gry który musi brać pod uwagę statystyki postaci. W ramach dostępnego systemu losowego, Mistrz Gry może wykonać rzut kością w odniesieniu do owej statystyki w celu ustalenia wyniku działania.

Oczywiście jeżeli nastąpi taka potrzeba, mechanika może zostać doprecyzowana przez administrację w ciągu najbliższych tygodni.

Gracze także posiadają dostęp do strefy bez mistrzów gry gdzie mogą prowadzić swobodną grę między sobą, lecz efekty tej rozgrywki nie mogą pozostawiać trwałych śladów bez zgody obu stron (Np.: Śmierć lub Kalectwo).

https://multiwersum.forumpl.net

Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach